TRANSLATE | RSS - FEED

[NOTA IMPORTANTA]

FeedListing the reference feed listing

Tuesday, April 10, 2018

Cat se castiga in Senat: Salariul brut al lui Tariceanu e de 21.850 de lei/luna. Sporurile de conditii vatamatoare de ... - Ziare.com



  • FOLLOW TWITTER



  • Ziare.com

    Cat se castiga in Senat: Salariul brut al lui Tariceanu e de 21.850 de lei/luna. Sporurile de conditii vatamatoare de ...
    Ziare.com
    Guvernul cu fofarlica · Seful comisiei SRI: Coldea confirma ca Maior a fost interceptat. Dragnea si Ghita au fost la petrecerea SRI, dar nu s-a taiat niciun porc · Miscarea lui Ciolos nu isi asuma o ideologie politica. Ar putea fi o strategie buna ...

    and more »


    vezi sursa: http://news.google.com/news/url?sa=t&fd=R&ct2=us&usg=AFQjCNGiCDlj8-e7lbyDUKtSzUux7RervA&clid=c3a7d30bb8a4878e06b80cf16b898331&cid=52780960333523&ei=I2HMWuD3IcnT3gHJ4qaQBg&url=http://www.ziare.com/politica/senat/cat-se-castiga-in-senat-salariul-brut-al-lui-tariceanu-e-de-21-850-de-lei-luna-sporurile-de-conditii-vatamatoare-de-pana-la-3-000-de-lei-1508630






  • sheet music today
  • postari recente
  • postari aleatorii
  • [NOTA IMPORTANTA]
  • Link Ads Affiliate: Songs - Music


  • SHEET MUSIC SONGS: http://shetm.soup.io


  • Link afiliat: : parfumuri cosmetice si accesorii


  • Parteneri
  • Politicieni
  • Partide politice
  • Abonati-va intr-un cititor

  • Yahoo News - Latest News - Headlines - Politics

  • Political News from Arges

  • blog afiliat

  • I am P I F 1 0 Q 3 T

  • kiosk/iname21 sheet music

  • Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner




    Academicianul Daniel Dăianu, despre bugetul UE şi interesele României: „Ar fi o eroare dacă ar fi reduse drastic fondurile pentru dezvoltare regională şi pentru politica agricolă comună”



  • FOLLOW TWITTER


  • În luna mai, Comisia Europeană va prezenta propunerea legislativă privind Cadrul Financiar Multianual post-2020, care va trebui să acopere “gaura” de 12-14 miliarde de euro în bugetul UE produsă de Brexit. La începutul acestui an, comisarul european pentru buget, Günther Oettinger a anunţat că intenţionează ca cei 14 miliarde de euro pierduţi prin ieşirea Marii Britanii din Uniune să fie supliniţi, jumătate prin tăieri de cheltuieli, iar jumătate prin „fonduri noi” transferate de statele naţionale. Comisarul Oettinger a cerut deschidere pentru negociere şi compromis, pentru binele Uniunii şi pentru a da un semnal de coeziune internă restului lumii.

    Profesorul universitar Daniel Dăianu, membru al Academiei Române, a analizat perspectivele şi provocările privind articularea viitorului buget multianual al Uniunii Europene, într-un articol realizat la solicitarea Europunkt [1].

    daianu

    Bugetul UE polarizează atenţia statelor membre din Uniune în lumina marilor provocări cu care se confruntă acestea pe plan intern şi internaţional. În cele ce urmează mă voi referi la unele aspecte privind bugetul UE având în vedere interesele României, specifice (naţionale) şi derivând din nevoia de a preveni disoluţia proiectului european.

    1. Contextul în care statele membre discută noul cadru financiar multianual

    Se poate vorbi în primul rând de un context geopolitic tot mai complicat, substanţial diferit de cel în care s-a discutat/negociat actualul cadru financiar –2014-2020. Am în vedere între altele:

    • Mari provocări, precum securitatea graniţelor, securitate internă (combaterea terorismului), probleme comune de apărare înţelese în multiple sensuri şi având în vedere gamă de noi conflicte (inclusiv “războaie tip hibrid”);
    • Dificultăţi economice în statele membre şi probleme ale zonei euro, ce reclamă reforme instituţionale şi de mecanisme/instrumente. În ceea ce priveşte zona euro am în vedere nevoia de a concilia reguli (rules) cu mecanisme de împărţire a riscurilor (risk-sharing);
    • Fragmentare socială pe fondul crizei economice, al efectelor globalizării şi schimbărilor tehnologice; politici publice defectuoase în trecutul mai îndepărtat şi mai apropiat care, subestimând aspecte distribuţionale, au favorizat ascensiunea populismului, a curentelor politice extremiste, a euroscepticismului;
    • Contradicţia dintre integrare mai adâncă (necesară în zona euro) vs. Repliere naţională; se manifestă de altfel un sindrom de resurecţie a intereselor naţionale în Uniune;
    • Divizări în Uniune: Nord-Sud (în zona euro), Vest-Est – ultima divizare aducând în atenţie o problematică economică (este vorba de un fel de “emancipare economică” a Estului) şi una politică (a se vedea mai ales situaţia Ungarei şi Poloniei)
    • Brexit-ul, care este o lovitură mare pentru ambele părţi. Ar fi bine că între UE (cei 27) şi Regatul Unit să se ajungă la un aranjament special, care să limiteze stricăciunile. Oricum, Brexit reduce cu cca. 10% bugetul UE, dacă nu se găsesc resurse de compensare.

    2. Discutarea bugetului UE pentru exerciţiul 2021-2027 trebuie judecata pornind de la realitate

    Fac observaţii în continuare folosind experienţa de europarlamentar şi membru al Grupului Monti (HLGOR), care a elaborat un raport privind reforma bugetului UE.

    • Bugetul comun este mic în raport cu activitatea economică de ansamblu în UE: reprezintă cca. 1% din PIB-ul agregat, 2% din cheltuieli bugetare – faţă de 20% buget federal în SUA;
    • Bugetul UE exprimă gradul de integrare politică între statele membre (inclusiv în zona euro), raporturi de forţă şi o paradigmă “tranzacţionala” în construcţia lui, logica lui quid pro quo. Adică, o atitudine de genul “ofer dacă mi se dă ce doresc”, într-un fel de înţeles, dar care reduce şansele de atingere a unor obiective comune. De aceea, frecvent “nu se vede pădurea de copaci’’.
    • “Balanţele nete” (net balances) contează pentru guverne mult mai mult decât “bunuri publice europene” – a propos de remarca anterioară;
    • Există un sistem de rabaturi (rebates) bizantin, ce exprimă logica tranzacţională menţionată; între statele cele care dau net şi cele care primesc net. “Rabatul britanic” (British rebate) este cel mai de notorietate, dar povestea este amplă. Brexit ar trebuie să oblige la o reformă, la o eliminare a rabaturilor.
    • Sunt viziuni diferite între statele membre privind structura bugetului UE (cheltuieli): ţări care vor mai mult pentru noi provocări (inclusiv cercetare şi dezvoltare, schimbarea de climă/climate change) şi “tradiţionalişti”, ţări care pun accent pe politica agricolă comună (PAC) şi dezvoltare regională. Este necesar ca bugetul UE să răspundă mai bine noilor provocări, dar formularea lui Andre Sapir, că actualul buget este o “relicvă” mi se pare o metaforă exagerată. Afirm aceasta fiindcă discrepanţe economice mari între ţări pot arunca în aer Uniunea.
    • Ar fi o eroare, cred, dacă ar fi reduse drastic fondurile pentru dezvoltare regională şi pentru politica agricolă comună, chiar dacă sunt de acord că se impune o reformare a acesteia din urmă.

    3. Premize de construcţie a poziţiei româneşti

    Mai jos sunt câteva orientări principiale şi grile de înţelegere a problematicii bugetului UE; ele pot, în opinia mea, fi repere pentru formularea unei poziţii româneşti în contextual mânat de atâtea incertitudini şi riscuri.

    • Este obligatoriu să îmbinăm interese specifice/naţionale (legate de dezvoltare economică şi securitate) cu interese generale ale Uniunii;
    • Are sens să susţinem creşterea bugetului UE (la cca. 1,2% din PIB cumulat) pentru a concilia protejarea PAC şi dezvoltarea regională (coeziunea) cu finanţarea noilor nevoi; propunerea Comisiei de a reduce PAC şi fondurile de coeziune cu 25% pentru a finanţa noi programe nu ne avantajează;
    • Reducerea fondurilor pentru PAC şi dezvoltare regională/coeziune în mod considerabil ar fi o eroare, în opinia mea, având în vedere discrepanţele economice din UE. Este de salutat aici flexibilitatea poziţiei Germaniei, mai ales după formarea noului guvern de coaliţii (faţă de poziţia, de exemplu, a Olandei şi Austriei);
    • O reformă a PAC poate avea loc, dar este de dorit să fie diminuate cât mai puţin fondurile pentru statele mai puţin dezvoltate (între care România, care are şi un sector agricol important); trebuie subliniat că PAC-ul nu revelează nici acum echitate între statele membre;
    • Să susţinem finanţarea noilor nevoi ca bunuri publice europene; mă refer la apărare, pentru care Comisia propune o finanţare de cca 4-5 miliarde euro – ce include PESCO; protejarea graniţelor, pentru care se propune o sumă cvasi-similară; programe de dezvoltare a vecinătăţilor, care să stăvilească şi fluxuri de imigrare;
    • Este necesară o creştere a resurselor proprii ale bugetului UE. Ar merita să fie introduse taxe care să combată poluarea; şi tranzacţiile financiare ar trebui să fie impozitate. Aş penaliza drastic evaziunea fiscală şi aş suplimenta bugetul UE cu resurse obţinute din luptă contra evaziunii şi a optimizării fiscale;
    • Întrucât, programele de investiţii din bugetul UE (ex: Planul Juncker) au avantajat ţările mai dezvoltate, este nevoie de o discriminare pozitivă în favoarea statelor mai puţin dezvoltate –care se confruntă şi cu exod masiv de forţă de muncă (cazul României este relevant).

    4. Intenţia de a se crea un buget al zonei euro

    • Zona euro are nevoie de reforme care să o facă mai robustă.
    • Acum există o relansare economică favorizată de factori ciclici şi politicile neconvenţionale ale BCE. Dar o încetinire economică, chiar o recesiune, sunt inevitabile în viitor, fiind inerente dinamicii economice. O normalizare a politicii monetare ar contribui şi ea la încetinire economică – faţă de media actuală a creşterii economice de cca. 2%, ce este peste potenţial în raport cu îmbătrânirea populaţiei şi dinamica productivităţii muncii.
    • Este esenţial ca zona euro să aibă instrumente care să ajute amortizarea şocurilor asimetrice. De aceea sunt de salutat propuneri de reformă, fie că vin de la Comisie, de la Paris, Berlin, din alte părţi. Mai sus aminteam de o “capacitate fiscală”, de apariţia posibilă a unui Fond Monetar European care să ajute procese de restructurare (care însă nu trebuie să fie declanşate în mod automat, inducând astfel panica şi tensiuni pe pieţe), de completarea Uniunii Bancare cu o schemă colectivă de garantare a depozitelor. Toate acestea sunt demersuri complicate, întrucât implică aranjamente fiscale şi împărţire a riscurilor”.

    Un buget al zonei euro şi alte instrumente ce reclamă finanţare ar putea aspira resurse din bugetul UE. Nu ar trebui să se întâmple aşa ceva. Chiar dacă România ţinteşte să adere la zona euro, bugetul UE nu trebuie să fie “golit” de presiuni din zona euro.

    5. Aderarea României la zona euro

    România ţinteşte aderarea la zona euro în perspectiva anilor 2023-2024. În acest scop sunt necesare reforme structurale care să sprijine convergenţa reală, o consolidare bugetară solidă. Aş menţiona în acest sens:

    • Avem venituri fiscale extrem de mici, sub 26% din PIB, insuficiente pentru a finanţa bunuri publice de bază; trebuie să ajungem cu aceste venituri la cel puţin 30% din PIB, care ne-ar asigura şi spaţiu fiscal necesar la nevoie (nota bene: în UE media veniturilor fiscale este de cca 40% din PIB);
    • deficitul structural al bugetului public trebuie să ajungă la sub 1% din PIB la aderare;
    • balanţa externă trebuie să fie cât mai echilibrată şi să se bizuie cât mai puţin pe fonduri europene;
    • competitivitatea producţiei este esenţială şi nu trebuie realizată prevalent prin salarii scăzute.

    Trebuie să ne lămurim ce ar implica un program de asistenţă din partea Comisiei pentru aderarea la zona euro. Din ce resurse s-ar face? Din fondurile structurale şi de coeziune dedicate României? Sunt întrebări care cer răspunsuri cât mai clare.

    6. Intenţia de a se condiţiona accesul la resurse europene

    Opinia mea este ca un regim de condiţionalităţi nu trebuie să amestece chestiuni politice cu problematica economică. Aş menţiona că:

    • fondurile pentru dezvoltare nu sunt “granturi” ale unor state pentru altele, ci intră în logica de creare a unui “level playing field”, de condiţii echitabile pe o Piaţă Unică caracterizată de asimetrii.
    • Piaţa Unică nu creează condiţii egale de concurenţă, dacă avem în vedere dotarea cu factori de producţie, puterea foarte diferită a firmelor şi statelor.
    • Există o condiţionalitate lăuntrică în mecanismul accesării fondurilor UE în măsura în care, de pildă, OLAF verifică corectitudinea folosirii acestor resurse.

    Afirmând aceasta, trebuie subliniat totodată că statele membre ale UE trebuie să respecte valorile statului de drept, democratice, reguli de bază ale funcţionării Uniunii.

     

    Daniel Dăianu este profesor universitar la SNSPA, București și membru al Academiei Române; membru în Consiliul de Administrație al Băncii Naționale a României; membru în Grupul la Nivel Înalt pentru Reformarea Finanțării Bugetului UE (HLGOR) condus de Mario Monti; membru al Consiliului European pentru Relații Externe; Membru în Board of Trustees al Friends of Europe; ministru de finanțe al României (1997-98) și europarlamentar (2007-09); prim vice-președinte al Autorității pentru Supraveghere Financiară (2013-14); economist șef al BNR (1992-1997); cercetător invitat la FMI, OECD, NATO Defense College, etc; studii post-doctorale la Harvard University și de executive management la Harvard Business School. Autor al mai multor lucrări între care “Tranformation aș a Real Process (Ashgate, 1998) și “Which Way Goes Capitalism?” (CEU Press, 2009). Co-coordonator al volumului “ The Crisis of the Eurozone and the Future of Europe” (Palgrave Macmillan, 2014) și al volumului “Ethical Boundaries of Capitalism”, Ashgate (UK, 2005). Ultimul său volum este “Marele Impas în Europa” (Polirom, 2015).

     

    [1] Textul se bazează pe prezentarea făcută la seminarul organizat de Reprezentanţa Comisiei Europene,  Parlamentul României, 28 martie 2018



    vezi sursa: http://europunkt.ro/2018/04/03/academicianul-daniel-daianu-despre-bugetul-ue-si-interesele-romaniei-ar-fi-o-eroare-daca-ar-fi-reduse-drastic-fondurile-pentru-dezvoltare-regionala-si-pentru-politica-agricola-comuna/






  • sheet music today
  • postari recente
  • postari aleatorii
  • [NOTA IMPORTANTA]
  • Link Ads Affiliate: Songs - Music


  • SHEET MUSIC SONGS: http://shetm.soup.io


  • Link afiliat: : parfumuri cosmetice si accesorii


  • Parteneri
  • Politicieni
  • Partide politice
  • Abonati-va intr-un cititor

  • Yahoo News - Latest News - Headlines - Politics

  • Political News from Arges

  • blog afiliat

  • I am P I F 1 0 Q 3 T

  • kiosk/iname21 sheet music

  • Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner




    Vânzările de mașini diesel au scăzut în Germania



  • FOLLOW TWITTER


  • Tendinţa de scădere a vânzărilor de autoturisme echipate cu motoare diesel în Germania s-a agravat în martie, prima lună care a urmat după ce un tribunal german a decis că autorităţile locale pot interzice accesul vehiculelor diesel mai vechi, transmite Reuters. Potrivit datelor publicate miercuri de Autoritatea Federală din domeniul Transporturilor (KBA), vânzările de autoturisme […]

    vezi sursa: https://www.focus-energetic.ro/vanzarile-de-masini-diesel-au-scazut-in-germania-49186.html






  • sheet music today
  • postari recente
  • postari aleatorii
  • [NOTA IMPORTANTA]
  • Link Ads Affiliate: Songs - Music


  • SHEET MUSIC SONGS: http://shetm.soup.io


  • Link afiliat: : parfumuri cosmetice si accesorii


  • Parteneri
  • Politicieni
  • Partide politice
  • Abonati-va intr-un cititor

  • Yahoo News - Latest News - Headlines - Politics

  • Political News from Arges

  • blog afiliat

  • I am P I F 1 0 Q 3 T

  • kiosk/iname21 sheet music

  • Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner




    (INTERVIU) Alexandru Machedon: Dacă nu am fi fost siguri că vom reuși, nici nu ne-am fi lansat în campanie



  • FOLLOW TWITTER


  • În cadrul unui interviu acordat portalului TRIBUNA, Alexandru Machedon, Președintele Concernului StarNet, șeful staff-ului electoral al candidatului la funcția de Primar general al municipiului Chișinău, Andrei Năstase, lider al Platformei „Demnitate și Adevăr”, a vorbit despre noua sa postură, de ce a acceptat-o și, în genere, cum vede campania pentru funcția de Primar și viitorul municipiului Chișinău.

    T: Dle Machedon, ce v-a determinat să acceptați funcția de șef al staff-lui electoral al lui Andrei Năstase?

    A.M.: Nu cred că pentru cineva e un secret că mă interesează dezvoltarea Republicii Moldova, în general, inclusiv a municipiului Chișinău, care e capitala țării, cartea de vizită a Republicii Moldova. Nu o dată am spus că fiecare dintre noi trebuie să fie preocupat nu doar de propria afacere, de propria viață, de propriul confort, ci și de situația din jur. Pentru că nimeni nu va veni să soluționeze în locul nostru problemele cu care ne confruntăm, iar dacă vrem o viață mai bună trebuie să acționăm în acest sens consecvent, zi de zi. Lucrurile bune pot fi făcute doar prin implicare. Acesta e crezul meu în viață, pe care-l respect cu sfințenie, și aceasta explică de ce am decis să mă implic în campania alegerilor anticipate ale Primarului capitalei.

    De ce anume în echipa lui Andrei Năstase? Pentru că, cunosc de ceva timp această echipă, cunosc potențialul și viziunile ei, dar și personal pe ale lui Andrei Năstase. În opinia mea, la moment aceasta e cea mai bună echipă ce poate veni la conducerea capitalei. Or, membrii, dar și liderul ei, sunt deopotrivă căliți în lupte politice (și nu trebuie să ne ascundem după deget și să spunem că funcția de Primar al capitalei nu are nimic cu politica, căci nu e așa), dar și profesioniști, care cunosc la perfecție și în profunzime problemele capitalei, au soluții eficiente pentru fiecare dintre ele.

    T: Citeam recent un interviu al Dvs., în care vorbeați despre un proiect al concernului pe care îl conduceți, implementarea căruia va avea „un important impact pozitiv asupra imaginii şi infrastructurii Chişinăului”. Se va regăsi acest proiect în oferta electorală a lui Andrei Năstase

    A.M.: Cred că vă referiți la proiectul „Digital Park” pentru crearea căruia am alocat peste 100 mil. lei. Menționam în acel interviu că acesta este un parc tehnologic revoluţionar, primul de acest fel în Moldova. Este punctul de intersecţie a dezvoltatorilor IT, a companiilor naţionale şi străine, a companiilor IT care au deja istorie în spate şi cele din categoria start-up, companii orientate spre inovaţie şi progres. Este un Silicon Valley de Moldova, cu propria infrastructură necesară pentru rezidenţi: spaţiu de birouri moderne, 1 ha de zone verzi cu spaţii de recreere confortabile şi cafenele, precum şi locuri de parcare. Mai menționam cu acea ocazie că „Digital Park” este prioritatea noastră din următorii patru ani. Realizarea acestuia se va face în câteva etape şi, cu fiecare etapă finalizată, complexul va deveni mai verde, mai performant şi mai atractiv. „Digital Park” va avea, astfel, şi un important impact pozitiv asupra imaginii şi infrastructurii Chişinăului.

    Cât privește partea a doua a întrebării Dvs., pot să vă spun că Dl Năstase și echipa sa au o viziune foarte clară asupra imaginii şi infrastructurii Chişinăului și înțeleg cât de importante sunt proiectele de genul celor descrise mai sus, implementate de reprezentanții mediului de afaceri, dar și cât de important este ca municipalitatea să le susțină, precum și să vină cu propriile proiecte în acest sens. Aceasta, de asemenea, a fost un argument pentru mine să mă alătur acestei echipe.

    T: Care probleme, din cele cu care se confruntă capitala, le considerați cele mai importante?

    A.M.: Problemele sunt arhicunoscute de către toți: și starea proastă a drumurilor, și corupția și birocrația din Primărie, și serviciile comunale prestate la un nivel sub orice critică, dar la prețuri exagerat de mari, și construcțiile neautorizate și haotice din capitală, și câinii vagabonzi, și problemele aferente transportării și stocării deșeurilor etc. Toți văd, cunosc, se confruntă în viața de zi cu zi cu aceste probleme, dar important este nu doar să constatăm existența lor, ci și să știm cum pot fi soluționate. Spre exemplu, pentru noi este absolut evident că soluționarea problemelor capitalei necesită o abordare complexă. Viața locuitorilor capitalei nu se va schimba cu mult în bine de la faptul că va fi soluționată o problemă sau alta, deși și acest aspect e important. Vom trăi mai bine numai odată cu avansarea în soluționarea tuturor problemelor existente, iar pentru aceasta trebuie să avem o viziune și o strategie clare, dar și un plan de implementare a acestora strict. Așa înțelege echipa noastră situația și anume astfel avem de gând să acționăm.

    T: Bine, dar pentru aceasta e nevoie de bani mulți și toți știu că ei nu sunt…

    A.M.: Voi fi de acord cu Dvs. doar în partea ce ține de constatarea că e nevoie de bani mulți. Așa este! Dar aș vrea să introduc unele clarificări la capitolul de unde pot fi luați acești bani. În primul rând, foarte mulți bani se pierd la moment din cauza gestionării proaste a finanțelor publice în capitală. În al doilea rând, mulți bani se pierd în schemele tenebre de la Primărie, în actele de corupție și birocrație care continuă să fie aplicate pe larg, indiferent de unele acțiuni și declarații ce se fac. În al treilea rând, în capitală practic deloc nu se aplică principiul parteneriatelor public-private, prin intermediul cărora în alte capitale, în alte țări se implementează o mulțime de proiecte benefice pentru comunitate. În al patrulea rând, în Primăria capitalei, practic nu se pune deloc accent pe identificarea posibilităților oferite de parteneriatele externe. Dacă și se mai atrag niște bani, atunci e vorba de credite, o bună parte dintre care se pierd din cauza ineficienței și corupției de care dau dovadă cei din administrația publică locală. Pe când posibilități externe sunt o mulțime – trebuie doar să se dorească să fie valorificate. Sunt și multe alte posibilități de a atrage bani în procesul de dezvoltare al capitalei și noi numaidecât vom face uz de ele după alegeri.

    T: Dar, Dle Machedon, asemenea procese sunt de durată, pe când Primarul pe data de 20 mai se va alege doar pentru un an.

    A.M.: Echipa noastră are în vedere o perioadă de minimum cinci ani, adică acest an și plus încă patru ani în următorul mandat. Andrei Năstase a declarat clar acest lucru, precizând că afirmațiile precum că pe 20 mai se alege Primarul doar pentru un an au un puternic caracter de manipulare, iar această manipulare se face în scop politic și electoral.

    Noi, într-adevăr, avem în vedere două mari grupuri de acțiuni la cârma capitalei. Primul grup include acțiunile imediate care pot și vor fi făcute în decurs de doar câteva luni. Aici e vorba și de curățarea Primăriei de corupți și birocrați, care sunt o frână reală în dezvoltarea capitalei, și de debirocratizarea unor procese importante cu care omul simplu intră în coliziune în fiecare zi, și de lupta cu businessul tenebru, ce înflorește pe lângă structurile municipale etc. Sunt acțiuni ce pot fi făcute rapid, ca oamenii în doar câteva luni să simtă că ceva se schimbă în bine în capitală.

    Al doilea grup de acțiuni țintește o perioadă de câțiva ani și se referă la proiecte de infrastructură și de dezvoltare serioase. Noi avem deja estimări clare privind fiecare proiect în parte – începând de la negocierea acestora și consultarea publică (care va fi un element obligatoriu pentru noi) și terminând cu darea în exploatare. Aceste proiecte le vedem demarate imediat după alegeri și finalizate în trei-patru-cinci ani, în funcție de particularitățile aferente fiecărui proiect.

    T: În genere, cum credeți că va fi campania electorală a alegerilor anticipate pentru Primăria Capitalei?

    A.M.: Cu siguranță va fi una complicată, pentru că în Moldova, în general, și în capitală, în particular, nu există condiții adecvate ca alegerile să se desfășoare într-un climat normal. Nouă, celor din opoziție, ne va fi îndeosebi greu, pentru că, pe lângă faptul că va trebui să facem față unor atacuri murdare (care, cu siguranță, vor veni din partea guvernării și a sateliților ei), va mai trebui să găsim posibilitatea de a ocoli obstacolele ce ne vor fi create și de a duce la cât mai mulți alegători mesajul nostru, oferta noastră. Dar, sunt sigur că vom reuși – dacă nu am fost siguri de aceasta, nici nu ne-am fi lansat în campanie.

    T: Vă mulțumim.

    Cristina Pendea

    Notă: Republicat din data de 28 martie 2018.



    vezi sursa: http://tribuna.md/2018/04/09/interviu-alexandru-machedon-daca-nu-am-fi-fost-siguri-ca-vom-reusi-nici-nu-ne-am-fi-lansat-in-campanie-2/






  • sheet music today
  • postari recente
  • postari aleatorii
  • [NOTA IMPORTANTA]
  • Link Ads Affiliate: Songs - Music


  • SHEET MUSIC SONGS: http://shetm.soup.io


  • Link afiliat: : parfumuri cosmetice si accesorii


  • Parteneri
  • Politicieni
  • Partide politice
  • Abonati-va intr-un cititor

  • Yahoo News - Latest News - Headlines - Politics

  • Political News from Arges

  • blog afiliat

  • I am P I F 1 0 Q 3 T

  • kiosk/iname21 sheet music

  • Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner




    Viorica Dăncilă, gafă în plen: Adversarii PSD au contestat programul de guvernare care, vă spun sincer, nu a făcut bine ... - Digi24



  • FOLLOW TWITTER



  • Digi24

    Viorica Dăncilă, gafă în plen: Adversarii PSD au contestat programul de guvernare care, vă spun sincer, nu a făcut bine ...
    Digi24
    Prim-ministrul Viorica Dăncilă s-a încurcat de câteva ori în discursul ținut în plenul Parlamentului. La un moment dat, premierul a afirmat că „programul de guvernare a făcut rău României”, încercând să spună, de fapt, că toate criticile aduse de ...
    Premierul Viorica Dăncilă critică dur Opoziţia: Exportarea mesajelor alarmiste în afara ţării nu fac bine RomânieiZiarul Financiar

    all 38 news articles »


    vezi sursa: http://news.google.com/news/url?sa=t&fd=R&ct2=us&usg=AFQjCNHa54pMdhZFkO_rXM5XQatTpegmfA&clid=c3a7d30bb8a4878e06b80cf16b898331&cid=52780963555822&ei=FWHMWriNLcnT3gHJ4qaQBg&url=https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/politica/viorica-dancila-gafa-in-plen-adversarii-psd-au-contestat-programul-de-guvernare-care-va-spun-sincer-nu-a-facut-bine-romaniei-907204






  • sheet music today
  • postari recente
  • postari aleatorii
  • [NOTA IMPORTANTA]
  • Link Ads Affiliate: Songs - Music


  • SHEET MUSIC SONGS: http://shetm.soup.io


  • Link afiliat: : parfumuri cosmetice si accesorii


  • Parteneri
  • Politicieni
  • Partide politice
  • Abonati-va intr-un cititor

  • Yahoo News - Latest News - Headlines - Politics

  • Political News from Arges

  • blog afiliat

  • I am P I F 1 0 Q 3 T

  • kiosk/iname21 sheet music

  • Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner




    VIDEO Departamentul de stat al SUA a co-finanțat cu 9 milioane dolari activități ale fundațiilor Soros pentru amestec ... - Profit.ro



  • FOLLOW TWITTER



  • Profit.ro

    VIDEO Departamentul de stat al SUA a co-finanțat cu 9 milioane dolari activități ale fundațiilor Soros pentru amestec ...
    Profit.ro
    Fonduri ale Agenției guvernamentale USAID au mers către fundațiile finanțate de miliardarul George Soros în 2016 și 2017 în vederea susținerii unei campanii în favoarea reformei în justiție realizată de guvernul socialist din Albania, conform unor ...



    vezi sursa: http://news.google.com/news/url?sa=t&fd=R&ct2=us&usg=AFQjCNFsSORfxmZ6YwEevdEr7WRAuvbCNQ&clid=c3a7d30bb8a4878e06b80cf16b898331&ei=B2HMWpitGMnT3gHJ4qaQBg&url=https://www.profit.ro/stiri/politic/video-departamentul-stat-sua-co-finantat-9-milioane-dolari-activitati-fundatiilor-soros-amestec-politica-interna-albaniei-schema-aplicata-romania-spune-cel-publicat-datele-18056601






  • sheet music today
  • postari recente
  • postari aleatorii
  • [NOTA IMPORTANTA]
  • Link Ads Affiliate: Songs - Music


  • SHEET MUSIC SONGS: http://shetm.soup.io


  • Link afiliat: : parfumuri cosmetice si accesorii


  • Parteneri
  • Politicieni
  • Partide politice
  • Abonati-va intr-un cititor

  • Yahoo News - Latest News - Headlines - Politics

  • Political News from Arges

  • blog afiliat

  • I am P I F 1 0 Q 3 T

  • kiosk/iname21 sheet music

  • Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner




    Alegerile din Ungaria. Fidesz a obținut două treimi din locurile în Parlament. Liderii partidelor de opoziție au demisionat - stirileprotv.ro



  • FOLLOW TWITTER



  • stirileprotv.ro



    vezi sursa: http://news.google.com/news/url?sa=t&fd=R&ct2=us&usg=AFQjCNFgOm8iutxdjLnIBd2hnTbziwY0kA&clid=c3a7d30bb8a4878e06b80cf16b898331&cid=52780961195998&ei=-WDMWrDCOM6W3QH03YeABA&url=https://stirileprotv.ro/stiri/international/alegerile-din-ungaria-fidesz-a-obtinut-doua-treimi-din-locurile-in-parlament-liderii-partidelor-de-opozitie-au-demisionat.html






  • sheet music today
  • postari recente
  • postari aleatorii
  • [NOTA IMPORTANTA]
  • Link Ads Affiliate: Songs - Music


  • SHEET MUSIC SONGS: http://shetm.soup.io


  • Link afiliat: : parfumuri cosmetice si accesorii


  • Parteneri
  • Politicieni
  • Partide politice
  • Abonati-va intr-un cititor

  • Yahoo News - Latest News - Headlines - Politics

  • Political News from Arges

  • blog afiliat

  • I am P I F 1 0 Q 3 T

  • kiosk/iname21 sheet music

  • Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner




    Parfumuri - Cosmetice | Sheet Music | News | Stiri aePiot Parfumuri - Cosmetice Parfumuri | Parfum original de damă Pretty Lady Liliac EDP 50ml - pre2205 parfumuri cosmetice si accesorii: parfumuri cosmetice si accesorii - sortare dupa denumirea produsului parfumuri cosmetice si accesorii - sortare dupa denumirea produsului parfumuri cosmetice si accesorii - sortare dupa pret parfumuri cosmetice si accesorii - sortare dupa pret Link | Parfumuri - Cosmetice | RSS - FEED | Parfumuri - Cosmetice John Travolta, Billy Ray Cyrus și Lenny Kravitz se numără printre prezentatorii galei MTV Video Music Awards John Travolta, Lenny Kravitz, Billy Ray Cyrus, Jonathan Van Ness, Keke Palmer, Lindsey Vonn, Rick Ross, Salt-N-Pepa şi Ice-T se numără printre primele personalităţile care vor prezenta premiile la gala MTV Video Music, anunță news. Citește mai departe... Wed, 21 Aug 2019 21:13:31 +0200 Sheet Music Sheet Music | Da pacem Domine (Canali) Choir, SATB, STTB - Intermediate - Digital Download Composed by Floriano Canali. Arranged by Aristotle A. Esguerra. Renaissance, Early Music, Christian, Sacred, European. Score. 2 pages. Published by CantemusDomino.Net (S0.366713). Sheet Music 311073k5108288102o Sheet Music 106102pm9j8668zw710 Sheet Music u7he10lu1tky8 Sheet Music 5zo910426as68n Sheet Music m3n6t9k109557 Link | Sheet Music | RSS - FEED | Sheet Music Why did Lauren Goodger and Mark Wright split up? The ex Towie star is currently starring on Celebs Go Dating on E4 FANS are strongly hoping that Lauren Goodger will finally find her ideal partner on the current series of Celebs Go Dating. Here’s everything you need to know about the TV personality and former fiancée of Mark Wright, who is once again searching for her ideal man… Why did her relationship with Mark Wright end? Lauren […] Wed, 21 Aug 2019 16:30:26 +0000 FEED The domains ( http://aePiot.com , http://aePiot.ro , http://allGraph.ro ) are for sale. To buy them please contact me. © 2009-2019 aePiot aePiot

    Parfumuri - Cosmetice  |  Sheet Music  |  News  |  Stiri Parfumuri - Cosmetice Parfumuri | Parfum original de damă Pretty Lady Lil...

    Aleator