TRANSLATE | RSS - FEED

[NOTA IMPORTANTA]

FeedListing the reference feed listing

Thursday, May 3, 2018

PARLAMENTAR PSD: „IOHANNIS A INTRAT IN CAMPANIE ELECTORALA”



  • FOLLOW TWITTER


  • Social-democratii sustin ca presedintele Klaus Iohannis a intrat in campanie electorala, o data cu cererea adresata Vioricai Dancila de a-si da demisia. Parlamentarul PSD Matei Suciu declara ca presedintele tarii nu are motive intemeiate pentru o astfel de solicitare si ca prim-ministrul si-a indeplinit sarcinile, iar dovada pentru acest fapt ar sta chiar economia Romaniei. In plus, social-democratul neaga vehement ca ar exista un conflict intre Guvern si Banca Nationala a Romaniei, asa cum a acuzat presedintele tarii, in declaratiile facute astazi.



    vezi sursa: https://telenova.ro/stiri/2018/04/parlamentar-psd-iohannis-a-intrat-in-campanie-electorala/






  • sheet music today
  • postari recente
  • postari aleatorii
  • [NOTA IMPORTANTA]
  • Link Ads Affiliate: Songs - Music


  • SHEET MUSIC SONGS: http://shetm.soup.io


  • Link afiliat: : parfumuri cosmetice si accesorii


  • Parteneri
  • Politicieni
  • Partide politice
  • Abonati-va intr-un cititor

  • Yahoo News - Latest News - Headlines - Politics

  • Political News from Arges

  • blog afiliat

  • I am P I F 1 0 Q 3 T

  • kiosk/iname21 sheet music

  • Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner




    Reacția lui Tăriceanu, după ce Comisia Europeană a amenințat că ne lasă fără fonduri europene



  • FOLLOW TWITTER


  • Membrii Comisiei Europene au anunțat, miercuri, că țările unde apar dovezi clare de încălcare a statului de drept nu vor mai primi fonduri europene sau vor primi fonduri mai puține.

    Imediat a venit și o reacție din partea politicienilor de la noi, reacție oferită de Călin Popescu Tăriceanu, liderul ALDE.

    Acesta a ținut să precizeze că “nu trebuie să luăm întotdeauna lumină de la Comisia Europeană. Am observat că la noi există tendința ca orice declarație făcută de cei de la Comisia Europeană să fie preluată ca un adevăr absolut. Însă multă lume nu înțelege că și la Comisia Europeană, ca oriunde în lume, lucrează funcționari. Unii de foarte bună calitate, fără îndoială, dar care pot comite și ei greșeli sau care au dreptul de a se înșela”.

    Liderul ALDE a continuat pe același ton: “În primul rând cei de la Comisia Europeană trebuie să se întrebe cât de corecte și obiective sunt făcute analizele lor. Am văzut de multe ori rapoarte, inclusiv rapoarte MCV, care nu aveau mare legătură cu realitatea. Le-am și spus acest lucru lui Juncker și Timmermans. Nu poți să emiți pretenții când rapoartele tale nu sunt obiective și nu sunt bazate pe informații reale. Multe rapoarte nu fac decât să propage anumite informații preluate din spațiul public și care nu prea au suport în realitate”.



    vezi sursa: http://www.secundatv.ro/politica/reactia-lui-tariceanu-dupa-ce-comisia-europeana-a-amenintat-ca-ne-lasa-fara-fonduri-europene-105275.html/






  • sheet music today
  • postari recente
  • postari aleatorii
  • [NOTA IMPORTANTA]
  • Link Ads Affiliate: Songs - Music


  • SHEET MUSIC SONGS: http://shetm.soup.io


  • Link afiliat: : parfumuri cosmetice si accesorii


  • Parteneri
  • Politicieni
  • Partide politice
  • Abonati-va intr-un cititor

  • Yahoo News - Latest News - Headlines - Politics

  • Political News from Arges

  • blog afiliat

  • I am P I F 1 0 Q 3 T

  • kiosk/iname21 sheet music

  • Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner




    Orban: Salutăm decizia preşedintelui Iohannis de a sesiza CCR şi Comisia de la Veneţia pe legile justiţiei; ministrul Justiţiei să demisioneze



  • FOLLOW TWITTER


  • Liberalii salută demersul preşedintelui Klaus Iohannis de a sesiza CCR şi Comisia de la Veneţia privind pachetul de legi ale justiţiei şi solicită demisia ministrului Justiţiei, Tudorel Toader, a anunţat miercuri preşedintele PNL, Ludovic Orban. "PNL salută intervenţia oportună şi fermă a preşedintelui Klaus Iohannis în cursul dezbaterii legilor justiţiei. Intervenţia preşedintelui este cât se poate de clară şi de oportună. Decizia de a ataca legile justiţiei la Curtea Constituţională este o decizie cât se poate de corectă. Suntem convinşi că există temeiuri de neconstituţionalitate suplimentare pe care în sesizarea noastră nu le-am surprins şi avem convingerea că solicitarea preşedintelui de sesizare a Comisiei de la Veneţia este o solicitare care, pe lângă decizia Comisiei de monitorizare a APCE, va determina o implicare cât se poate de serioasă a Comisiei de la Veneţia în analiza acestor legi ale justiţiei. Şi noi considerăm că atâta timp cât Comisia de la Veneţia este sesizată până la analiza sesizărilor de neconstituţionalitate depuse de Preşedinţie CCR poate să aştepte punctul de vedere formulat de Comisia de la Veneţia", a spus Orban la Parlament. El a subliniat că PNL solicită demisia din funcţie a ministrului Justiţiei din mai multe motive, respectiv iniţierea "pe sub masă" a legilor justiţiei, faptul că nu ar veni la Ora Guvernului în Senat şi "demersul lamentabil" de revocare a procurorului-şef al DNA.   "Paradoxal, domnul Tudorel Toader nu poate (...) să nu înţeleagă atât solicitarea preşedintelui, cât şi solicitarea PNL. Domnul Tudorel Toader, printre altele, este membru al Comisiei de la Veneţia şi nu poate ca membru al Comisiei de la Veneţia să nu ţină cont de punctul de vedere care va fi exprimat de Comisia de la Veneţia, care chiar dacă are un rol consultativ exprimă un punct de vedere care are în spate toată expertiza adunată de toţi judecătorii care comun Comisia. Solicităm demisia lui Tudorel Toader din mai multe motive. În primul rând, pentru faptul că a iniţiat, chiar dacă nu direct ci pe sub masă, prin trio-ul antijustiţie Şerban Nicolae - (n.r. Eugen) Nicolicea- (n.r. Florin) Iordache, nişte proiecte legislative care s-au dovedit până acum neconstituţionale, care ne-au creat probleme uriaşe pe plan internaţional şi care au pus sub semnul îndoielii independenţa justiţiei din România. Avem şi un motiv foarte concret. Domnul ministru Tudorel Toader, deşi în comitetul liderilor la Senat a fost convocat la procedura Ora Guvernului pentru joia aceasta, din informaţiile pe care le avem, încearcă să fugă de această prezenţă, invocând pretexte legate de existenţa unei şedinţe de Guvern sau alte pretexte. De asemenea, demersul lamentabil de revocare a procurorului-şef al DNA şi lipsa de argumentaţii şi de fundament în demersul pe care l-a făcut îl indică ca un candidat cert pentru a-şi da demisia şi a părăsi acest guvern", a argumentat Ludovic Orban. La rândul său, deputatul Ioan Cupşa a anunţat că liberalii vor depune, probabil, în următoarele două săptămâni o moţiune simplă împotriva ministrului Justiţiei, Tudorel Toader. Preşedintele Klaus Iohannis a anunţat miercuri că a decis să trimită la Curtea Constituţională pachetul legilor Justiţiei, dar şi la Comisia de la Veneţia. AGERPRES/(A-autor: Florentina Peia, editor: Mihai Simionescu, imagine: Alfred Schupler, redactor video: Alberta Forgiarini, grafician: Liliana Iordan, editor online: Gabriela Badea)

    vezi sursa: https://www.agerpres.ro/stiri/2018/05/02/orban-salutam-decizia-presedintelui-iohannis-de-a-sesiza-ccr-si-comisia-de-la-venetia-pe-legile-justitiei-ministrul-justitiei-sa-demisioneze--100781






  • sheet music today
  • postari recente
  • postari aleatorii
  • [NOTA IMPORTANTA]
  • Link Ads Affiliate: Songs - Music


  • SHEET MUSIC SONGS: http://shetm.soup.io


  • Link afiliat: : parfumuri cosmetice si accesorii


  • Parteneri
  • Politicieni
  • Partide politice
  • Abonati-va intr-un cititor

  • Yahoo News - Latest News - Headlines - Politics

  • Political News from Arges

  • blog afiliat

  • I am P I F 1 0 Q 3 T

  • kiosk/iname21 sheet music

  • Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner




    Festivalul „Class Fest” aduce la Chișinău regizori și actori din peste 13 țări. Iată spectacolele la care poți merge



  • FOLLOW TWITTER


  • Pentru al 8-lea an consecutiv, Academia de Muzică, Teatru şi Arte Plastice organizează Festivalul Internaţional al Şcolilor de Teatru şi Film „Class Fest”. Ediţia din acest an va reuni pe scenele profesioniste din capitală actori de teatru şi nu numai din peste zeci de ţări din întreaga lume. Astfel, în perioada 30 aprilie - 5 mai, pe scenele teatrelor din capitală vor evolua peste o sută de tineri actori din 13 ţări. Spectacolele din cadrul festivalului abordează diverse teme, ce vizează politica, relațiile conjugale, crizele familiale, violenţa, războiul, teroarea, iubirea etc., tratate în dramaturgia scriitorilor Eugene Ionesco, William Shakespeare, Samuel Beckett, Brandon Thomas, Vasili Sigarev, Maxim Gorki ş.a. Producţiile teatrale vor fi prezentate în următoarele săli: Teatrul Naţional „Eugene Ionesco”, Teatrul de Revistă „Ginta Latină”, Teatrul Naţional „Satiricus I. L.

    vezi sursa: http://www.democracy.md/?article=24223






  • sheet music today
  • postari recente
  • postari aleatorii
  • [NOTA IMPORTANTA]
  • Link Ads Affiliate: Songs - Music


  • SHEET MUSIC SONGS: http://shetm.soup.io


  • Link afiliat: : parfumuri cosmetice si accesorii


  • Parteneri
  • Politicieni
  • Partide politice
  • Abonati-va intr-un cititor

  • Yahoo News - Latest News - Headlines - Politics

  • Political News from Arges

  • blog afiliat

  • I am P I F 1 0 Q 3 T

  • kiosk/iname21 sheet music

  • Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner




    Călin Popescu Tăriceanu îl pune la punct pe Klaus Iohannis: 'Dacă voia stat de drept, trebuia să denunțe protocoalele"



  • FOLLOW TWITTER


  • Călin Popescu Tăriceanu îl pune la punct pe Klaus Iohannis: 'Dacă voia stat de drept, trebuia să denunțe protocoalele

    Preşedintele Senatului, Călin Popescu Tăriceanu, consideră că şeful statului, Klaus Iohannis, ar fi trebuit din primul moment să denunţe protocoalele dintre SRI şi DNA sau o serie de alte instituţii din Justiţie.

    "Dacă preşedintele este cu adevărat preocupat şi îşi doreşte o justiţie independentă şi doreşte ca România să fie un adevărat stat de drept, nu o caricatură de stat de drept, atunci ar fi trebuit, după părerea mea, să denunţe din primul moment protocoalele dintre SRI, DNA şi o serie de alte instituţii din Justiţie, lucru care până astăzi nu s-a întâmplat. Preşedintele are la îndemână acest instrument, deoarece conduce CSAT şi, aşa cum s-a vorbit în trecut, CSAT, prin demersul pe care l-a demarat de a considera corupţia o ameninţare la adresa securităţii naţionale, poate să spună foarte clar şi să facă delimitare între ceea ce este ameninţare la adresa securităţii naţionale şi ceea ce este atentatul la viaţa privată a oamenilor, la drepturile şi libertăţile individuale care au fost grav încălcate prin aceste protocoale secrete", a afirmat miercuri Tăriceanu.

    El susţine că "era nevoie de o atitudine politică lipsită de orice echivoc de a denunţa public, politic, acest gen de acţiuni care periclitează grav încrederea în justiţie", scrie agerpres.ro.

    "Preşedintele, chiar dacă CSAT nu are cunoştinţă de încheierea acestor protocoale, pentru că nu au fost aprobate de CSAT, lucru pe care pot să vi-l spun din perioada când eram prim-ministru, nu ştiu ce s-a întâmplat ulterior, acest lucru ţine de resortul instituţiei şi preşedintele Iohannis poate să răspundă de perioada mandatului domniei sale, dar cred că era nevoie de o atitudine politică lipsită de orice echivoc de a denunţa public, politic, acest gen de acţiuni care periclitează grav încrederea în justiţie şi până la urmă elementul fundamental în jurul căruia se creează statul. În final, statul este o creaţie menită să servească şi să apere cetăţeanul. Nu sunt adeptul acelei viziuni, care, din păcate, este şi în Constituţia României. Statul nu porneşte de la instituţii şi ajunge la cetăţean, ci invers. Se porneşte de la cetăţean şi creăm instituţiile necesare apărării drepturilor şi libertăţilor cetăţenilor", a adăugat Tăriceanu.



    vezi sursa: http://ph-online.ro/politica/item/96322-calin-popescu-tariceanu-il-pune-la-punct-pe-klaus-iohannis-daca-voia-stat-de-drept-trebuia-sa-denunte-protocoalele






  • sheet music today
  • postari recente
  • postari aleatorii
  • [NOTA IMPORTANTA]
  • Link Ads Affiliate: Songs - Music


  • SHEET MUSIC SONGS: http://shetm.soup.io


  • Link afiliat: : parfumuri cosmetice si accesorii


  • Parteneri
  • Politicieni
  • Partide politice
  • Abonati-va intr-un cititor

  • Yahoo News - Latest News - Headlines - Politics

  • Political News from Arges

  • blog afiliat

  • I am P I F 1 0 Q 3 T

  • kiosk/iname21 sheet music

  • Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner




    Interviu/ Luminiţa Odobescu, Reprezentantul Permanent al României la UE: “Tendința decalajelor dintre regiunile din Europa este de reducere și nu de creștere”



  • FOLLOW TWITTER


  • Într-un context geopolitic instabil, cu tensiuni din ce în ce mai puternice şi vizibile pe arena internațională, procesul de reformare al Uniunii Europene nu poate neglija modul în care statele membre își propun să se raporteze la problema stringentă a reducerii decalajelor de dezvoltare.

    Ambasadorul Luminița Teodora Odobescu, diplomat de carieră şi doctor în relaţii economice internaţionale al Academiei de Studii Economice, Bucureşti, este Reprezentantul Permanent al României pe lângă Uniunea Europeană. În interviul pe care l-a oferit pentru Europunkt, Ambasadorul Luminița Teodora Odobescu a analizat perspectivele şi provocările privind politica de coeziune a UE.

    Odobescu

    Europunkt: Pentru început, pentru a dispune de o imagine de ansamblu în ceea ce privește politica de coeziune a UE, vă rog să ne spuneți care sunt principalele ritmuri de evoluție ale decalajelor economice, sociale și teritoriale între diversele regiuni și state membre ale Uniunii Europene. În ce măsură persistența acestor decalaje au dus la funcționarea unei UE cu mai multe viteze?

    Luminița Teodora Odobescu: Aș începe prin a clarifica un aspect foarte important și anume că Europa cu mai multe viteze are în principal o conotație politică. Din punct de vedere economic, social și teritorial imaginea la nivel regional este mult mai complexă. Mai multe state membre ale UE se confruntă cu decalaje de dezvoltare regională la nivel intern și, implicit, la nivelul UE există diferențe de dezvoltare între regiuni.

    Rolul politicii de coeziune este de a recupera decalajele de dezvoltare între diversele regiuni, de a asigura convergența și de a susține creșterea economică.

    În realitate, așa cum bine știm, dezvoltarea regională a fost afectată de criza economică din 2008. Efectele crizei s-au simțit mult mai pregnant în țările foarte dezvoltate, unde și ritmul creșterii economice post 2008 a fost mai scăzut decât în statele membre ce beneficiază de sprijin financiar semnificativ prin politica de coeziune. Așadar, dacă vorbim despre decalaje economice la nivel de state membre, acestea nu s-au accentuat ci, din contră, s-au atenuat și acest fapt se datorează în mare măsură și politicii de coeziune. Să nu uităm că PIB-ul României a crescut în perioada 2010-2015 cu 10-15%.

    Dacă vorbim în schimb despre atenuarea decalajelor, atunci, pentru a avea o imagine corectă, trebuie să ținem cont de punctul de plecare al fiecărui stat membru şi al fiecărei regiuni și de nevoile specifice de dezvoltare. În timp ce în unele regiuni politica de coeziune se concentrează pe nevoile de investiții în rețele de infrastructura de bază (de transport, energetică etc.) și reconstrucție economică, în altele politica de coeziune investește în principal în inovare. Bineînțeles că aceste domenii nu sunt exclusive. În România, de exemplu, din politica de coeziune s-au investit fonduri în extinderea rețelelor de infrastructură de bandă largă (de exemplu, proiectul RO-Net, care a dat acces la internet în mai mult de 200 de localități din țară) și în dezvoltarea capacității de inovare (cum este proiectul ELI-NP de la Măgurele, care va fi cea mai avansată infrastructură de cercetare din lume).

    Un aspect care ne interesează în mod deosebit ca țară este decalajul intern între regiuni. Acesta se datorează în mare parte ritmului diferit de dezvoltare a infrastructurii și deficitului forței de muncă specializate din anumite regiuni. Accesibilitatea și forța de muncă sunt precondiții pentru atragerea de investiții, de aceea sporirea ritmului de implementare a investițiilor pentru reducerea decalajelor regionale în România rămâne o prioritate.

    Este firesc ca toate statele să valorifice oportunitățile de creștere economică. În acest sens, sprijinul financiar din politica de coeziune este direcționat către nevoile specifice ale fiecărei regiuni. Și este normal ca, deși ritmul creșterii economice a fost mai rapid în România decât în alte state membre, să persiste în continuare niște decalaje, din simplul motiv că aceste țări au avut o altă bază de plecare. Însă, precum spuneam, tendința decalajelor dintre regiunile din Europa este de reducere și nu de creștere, așa cum o arată și al 7-lea Raport al Comisiei Europene privind coeziunea economică socială și teritorială, publicat în toamna anului 2017.

    Care sunt principalele progrese înregistrate în ultimii zece ani în privinţa reducerii decalajelor economice, sociale şi teritoriale?

    O să vă răspund prin prezentarea unor cifre concludente din punctul meu de vedere.

    La nivelul UE, în perioada 2014-2020, cu sprijinul politicii de coeziune se au în vedere reabilitarea a 4.600 km de cale ferată, construirea a 2.000 km de drumuri din rețeaua TEN-T, în timp ce 750 km de linii de metrou sunt construite sau reabilitate (inclusiv extinderea rețelei de metrou a Bucureștiului). 17 milioane de oameni vor fi conectați la facilități de tratare a apei, 14.5 milioane de gospodării vor fi conectate la rețele de internet și 7 milioane de elevi vor învăța în școli modernizate.

    Peste un milion de IMM-uri primesc sprijin din politica de coeziune, care a creat 7 milioane de noi locuri de muncă.

    Cu sprijinul programelor de cooperare, 240.000 de oameni participă la inițiative de mobilitate trans-frontalieră, în timp ce 7.000 de afaceri și 1.400 de instituții de cercetare participă la proiecte de inovare.

    În ceea ce privește România, progresele înregistrate se referă nu doar la creșterea PIB/cap de locuitor, care în cazul țării noastre variază între 5-15% în cele șapte regiuni de dezvoltare (exceptând regiunea capitală care a înregistrat o creștere de 130% față de media UE), ci și la alți indicatori care vizează, de exemplu, calitatea vieții, progresul social, calitatea guvernanței, calitatea mediului investițional, investițiile în inovație etc.

    Lista proiectelor este lungă, politica de coeziune contribuind la construcția drumurilor de centură a multora dintre marile orașe, asigurarea conexiunilor rutiere și feroviare între portul Constanța și granița de vest, noile linii de metrou din capitală, creșterea eficienței energetice a clădirilor rezidențiale (ceea ce a dus la reducerea costurilor gospodăriilor), scăderea șomajului (prin intermediul sprijinului acordat IMM-urilor), modernizare de școli și spitale etc.

    Pentru România investițiile din politica de coeziune în perioada 2014-2020 înseamnă 22.5 miliarde de euro, fonduri de la bugetul UE, la care se adaugă cofinanțarea națională. Proiectele finanțate în acest exercițiu financiar trebuie finalizate până la sfârșitul anului 2023.

    Sprijinul oferit de UE prin politica de coeziune în implementarea reformelor structurale va avea negreșit un impact pozitiv asupra creșterii economice, prin implementarea reformelor putând fi asigurată o creștere economică de peste 15% a PIB, în următorii 20 de ani.

    Pornind de la existența acestor decalaje, care este rolul politicii de coeziune a UE în raport cu strategiile de dezvoltare integrate ale UE?

    Politica de coeziune oferă un sprijin important strategiilor de dezvoltare integrate ale UE.

    Printre principalele direcții de sprijin ale politicii de coeziune și Agendei urbane a UE se evidențiază strategiile integrate de dezvoltare urbană durabilă. UE pune mult accentul pe susținerea dezvoltării policentrice, care să acopere zonele urbane și peri-urbane, dar și pe cooperarea urban-rural.

    O altă direcție de dezvoltare se referă la strategiile macro-regionale. Prima strategie macro-regională a fost adoptată de UE în 2009 (Strategia macro-regională pentru regiunea Mării Baltice) și a fost urmată de alte trei astfel de strategii (Strategiile macro-regionale pentru regiunile Dunării, Mării Adriatic-Ionice și Alpilor).

    Acestea sunt cadre integrate de cooperare și dezvoltare, bazate pe proximitatea geografică și a căror implementare poate fi finanțată prin politica de coeziune. Au ca scop cooperarea între state membre UE și state partenere (ne-membre UE) în vederea depășirii celor mai variate provocări (de la infrastructură la migrație și creșterea capacității administrative), specifice unei anumite regiuni geografice.

    În ceea ce privește România, Strategia UE pentru Regiunea Dunării (SUERD) va continua să reprezinte o temă importantă în perioada deținerii Președinției Consiliului UE (primul semestru al anului 2019), țara noastră exercitând concomitent și Președinția SUERD (în perioada noiembrie 2018 – octombrie 2019). România are în vedere redinamizarea acestui cadru strategic de cooperare printr-o asumare politică continuă și antamarea unor activități care să conducă la mărirea vizibilității și, respectiv, la abordarea unor teme de interes la nivel european. Totodată, mizăm pe un parteneriat solid cu statele vecine pentru găsirea unor soluții comune la provocările actuale și viitoare (precum îmbunătățirea transporturilor pe Dunăre, protecția mediului, dezvoltarea turismului etc).

    Finanțarea SUERD reprezintă un element esențial pentru România, din acest motiv vom continua să susținem în mod prioritar integrarea obiectivelor strategiilor macro-regionale în Programele Operaționale finanțate din fondurile europene structurale și de investiții, dar în egală măsură și la nivelul altor instrumente/programe gestionate centralizat de Comisia Europeană.

    În ce măsură procesul de reformă al politicii de coeziune determinat de Cadrul Financiar Multianual 2014-2020, a contribuit la reducerea decalajelor între regiunile şi statele membre ale UE?

    Este încă devreme să analizăm impactul actualului exercițiu și al programelor în derulare asupra decalajelor de dezvoltare. Impactul unor finanțări asupra structurii unei economii și a mediului competitiv se resimte la nivelul creșterii economice după închiderea proiectelor și a programelor. Există însă premise relevante (introduse prin reforma din exercițiul  2014-2020) pentru îmbunătățirea situației existente, inclusiv pentru reducerea decalajelor. Printre acestea se numără orientarea spre rezultate a finanțărilor, în sensul în care toate proiectele aferente unui domeniu finanțat contribuie la atingerea unui rezultat de politică publică, complementar altor intervenții naționale. Și introducerea condiționalităților ex-ante a determinat eforturi suplimentare în stabilizarea cadrului investițional prin documente programatice (strategii investiționale specifice fiecărui domeniu – precum Strategia de Specializare Inteligentă sau Master Planul General de Transport), care asigură premisele necesare dezvoltării echilibrate la nivelul regiunilor.

    Care sunt perspectivele de finanțare ale politicii de coeziune pentru următorul Cadru Financiar Multianual? Care sunt principalele direcții de finanțare pe care le considerați necesare în contextul dezbaterilor privind reformarea UE post-Brexit?

    După cum probabil știți, Comisia Europeană va prezenta propunerile legislative pentru viitorul Cadru Financiar Multianual la 2 mai 2018, urmate imediat apoi de propuneri sectoriale, inclusiv pentru politica de coeziune post-2020.

    În contextul Brexit, există o presiune importantă pe buget, atât pentru completarea diferenței generate de plecarea unui important contribuitor, cum este Regatul Unit, cât și pentru a răspunde noilor provocări cărora UE trebuie să le facă față în prezent, precum migrație, protejarea frontierelor, securitate, apărare, terorism etc.

    Pe acest fond, este important ca în noul buget, politicilor tradiționale, precum coeziunea sau agricultura, să li se asigure în continuare alocări financiare ridicate, având în vedere rolul pe care aceste politici l-au jucat și continuă să îl joace în reducerea decalajelor de dezvoltare, asigurarea securității alimentare și susținerea creșterii economice.

    Suntem conștienți de presiunea existentă pe aceste politici, nu numai în termeni de reducere a alocărilor, dar și în termeni de modificare a criteriilor de alocare. Suntem, de asemenea, conștienți că nu va fi o negociere simplă. Este nevoie de un efort coordonat de apărare a politicilor tradiționale, care susțin obiectivele economice și sectoriale ale Uniunii.

    În egală măsură, suntem gata să lucrăm pentru a face aceste politici mai flexibile, mai accesibile, prin simplificare, beneficiarilor finali.

    În contextul exercitării Președinției Consiliului UE în primul semestru din 2019, care sunt direcțiile pe care România le poate promova în cadrul politicii de coeziune a UE?

    România rămâne și pe perioada Președinției Consiliului Uniunii Europene de anul viitor un promotor al politicii de coeziune care să se adreseze tuturor regiunilor UE, ca principală politică de investiții, astfel încât să fie realizate obiectivele TFUE privind promovarea unei dezvoltări echilibrate și armonioase a statelor membre și regiunilor, precum și reducerea disparităților de dezvoltare regională.

    Simplificarea, flexibilizarea, inițiativele în sprijinul specializării inteligente la nivelul regiunilor, mai ales cele rămase în urmă din punct de vedere al dezvoltării economice sau a regiunilor care traversează un proces amplu de tranziție industrială vor ghida acțiunea României.

    Un dosar major care va fi gestionat pe perioada Președinției române a Consiliului UE va fi viitoarea perspectivă financiară post 2020, așadar inclusiv viitoarea politică de coeziune.

    Ca regulă generală, obligația statelor membre care asigură Președinția Consiliului UE este de a acționa ca mediator imparțial. România va căuta, din această poziție, să faciliteze consensul între statele membre pentru a marca progrese importante în procesul de negociere a pachetului legislativ privind viitorul cadru financiar multianual și a celui privind politica de coeziune. Care este importanța acestui exercițiu? Pe scurt, cu cât procesul de negociere se încheie mai rapid și mai eficient, cu atât mai repede putem aproba și demara viitoarele programe operaționale, autoritățile de management având astfel mai mult timp la dispoziție pentru implementarea proiectelor.

    În încheiere, aș dori să subliniez că, în cele 6 luni la Președinția Consiliului UE, ne vom concentra pe soluții și decizii care sunt relevante pentru cetățenii noștri. Președinția UE înseamnă responsabilitate și interese comune, Președinția UE este pentru și despre cetățeni, valori, unitate, solidaritate și viitor comun.



    vezi sursa: http://europunkt.ro/2018/04/26/interviu-luminita-odobescu-reprezentantul-permanent-al-romaniei-la-ue-tendinta-decalajelor-dintre-regiunile-din-europa-este-de-reducere-si-nu-de-crestere/






  • sheet music today
  • postari recente
  • postari aleatorii
  • [NOTA IMPORTANTA]
  • Link Ads Affiliate: Songs - Music


  • SHEET MUSIC SONGS: http://shetm.soup.io


  • Link afiliat: : parfumuri cosmetice si accesorii


  • Parteneri
  • Politicieni
  • Partide politice
  • Abonati-va intr-un cititor

  • Yahoo News - Latest News - Headlines - Politics

  • Political News from Arges

  • blog afiliat

  • I am P I F 1 0 Q 3 T

  • kiosk/iname21 sheet music

  • Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner




    Viorica Dăncilă: Noi nu am vorbit că mutăm ambasada României în Ierusalim mâine



  • FOLLOW TWITTER


  • Premierul Viorica Dăncilă a declarat, vineri seară, că Guvernul a adoptat un memorandum în ceea ce priveşte ambsada României din Israel care nu conţine altceva decât o platformă prin care să fie consultate toate instituţiile implicate.

    ”Noi nu am vorbit că mutăm ambasada României în Ierusalim mâine”, a spus prim-ministrul, care a precizat că Guvernul are propuneri de ambasadori ce vor fi transmise Administraţiei Prezidenţiale, titrează News.ro.

    ”Nu am vorbit că mutam ambasada Romaniei în Ierusalim mâine, noi am lansat o platformă în care să consultăm toate instituţiile. Exact asta conţinea memorandumul”, a declarat premierul Viorica Dăncilă, care a apreciat că a procedat corect.

    Întrebată dacă partea israeliană a fost consultată, Dăncilă a precizat că Guvernul a făcut doar o propunere.

    ”Nu. Noi am făcut o propunere, nu i-am consultat înainte. Am spus că ar fi bine să avem ambasador. Avem foarte multe ţări unde nu avem ambasadori. Nu avem la Bruxelles şi trebuie să preluăm preşedinţia Consiului Uniunii Europene”, a mai spus Dăncilă, care a precizat că ”nominalizările se fac de către preşedintele României”.

    Dăncilă a afirmat că Guvernul are propuneri de ambasadori care vor fi transmise Administraţiei Prezidenţiale. De altfel, premierul a afirmat că în 20 martie a fost propus un ambasador pentru Israel, fiind trimis un document Administraţiei Prezidenţiale în acest sens.

    Preşedintele PSD, Liviu Dragnea, a anunţat, în 19 aprilie, la Antena 3 că Guvernul a adoptat un memorandum prin care s-a decis mutarea ambasadei României de la Tel Aviv la Ierusalim, iar acest gest are “o valoare foarte mare pentru administraţia americană”, deoarece România este al doilea stat după SUA care face acest lucru.

    Administraţia Prezidenţială a transmis, o zi mai târziu, că preşedintele Klaus Iohannis nu a fost informat sau consultat în prealabil în legătură cu mutarea Ambasadei României în Israel de la Tel Aviv la Ierusalim şi a subliniat că această decizie nu are la bază evaluări solide şi cuprinzătoare şi că “un astfel de demers nu se poate face decât în urma unei analize de profunzime, care să ia în considerare toate consecinţele şi implicaţiile politice externe ale acestuia”.

    Premierul Viorica Dăncilă a declarat ulterior că a avut o discuţie la telefon cu preşedintele Klaus Iohannis despre memorandumul privind mutarea ambasadei României de la Tel Aviv la Ierusalim, că şeful statului va fi consultat şi că documentul este clasificat de către MAE.

    Luni, preşedintele Klaus Iohannis a declarat că în urma discuţiei telefonice “destul de lungi” pe care a avut-o cu premierul Viorica Dăncilă despre mutarea Ambasadei României de la Tel Aviv la Ierusalim a înţeles că Guvernul a vrut să creeze o platformă de discuţie în jurul acestei teme.

    “O discuţie exploratorie nu este greşită, dar de acolo şi până la o mutare efectivă este cale lungă”, a afirmat Iohannis, avertizând că “cine ar forţa o astfel de decizie ar da cu piciorul la peste jumătate de secol de diplomaţie serioasă şi de succes”, a spus preşedintele care a aprecizt că ”cine ar forţa o astfel de decizie ar da cu piciorul la peste jumătate de secol de diplomaţie serioasă şi de succes”.

    Premierul Viorica Dăncilă, însoţită de Liviu Dragnea, a făcut, miercuri şi joi, o vizită oficială în Israel, la invitaţia prim-ministrului Benjamin Netanyahu, preşedintele Klaus Iohannis declarând, joi, că este îngrijorat de ”secretomania” legată de această vizită.



    vezi sursa: https://vocea.biz/politic/2018/apr/28/viorica-dancila-noi-nu-am-vorbit-ca-mutam-ambasada-romaniei-in-ierusalim-maine/






  • sheet music today
  • postari recente
  • postari aleatorii
  • [NOTA IMPORTANTA]
  • Link Ads Affiliate: Songs - Music


  • SHEET MUSIC SONGS: http://shetm.soup.io


  • Link afiliat: : parfumuri cosmetice si accesorii


  • Parteneri
  • Politicieni
  • Partide politice
  • Abonati-va intr-un cititor

  • Yahoo News - Latest News - Headlines - Politics

  • Political News from Arges

  • blog afiliat

  • I am P I F 1 0 Q 3 T

  • kiosk/iname21 sheet music

  • Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner




    Senatorii şi deputaţii au pensii mai mult decât generoase. Pot ajunge până la 13.500 de lei pe lună - Știrile Antena 1 Observator



  • FOLLOW TWITTER



  • Știrile Antena 1 Observator

    Senatorii şi deputaţii au pensii mai mult decât generoase. Pot ajunge până la 13.500 de lei pe lună
    Știrile Antena 1 Observator
    Senatorii şi deputaţii au pensii mai mult decât generoase. Pot ajunge până la 13.500 de lei pe lună. Publicat azi la 08:23. Ai fost martorul unui eveniment? Scrie-ne pe WhatsApp! 0784 67 67 67. Statul român cheltuie o avere, în fiecare lună, pentru ...



    vezi sursa: http://news.google.com/news/url?sa=t&fd=R&ct2=us&usg=AFQjCNHQ3gVmhedVTu2wE92GQB3UXrvWCg&clid=c3a7d30bb8a4878e06b80cf16b898331&ei=mbPqWrOlGNHG3gHMlaXYCw&url=https://observator.tv/social/senatorii-si-deputatii-au-pensii-mai-mult-decat-generoase-pot-ajunge-pana-la-13500-de-lei-pe-luna-250883.html






  • sheet music today
  • postari recente
  • postari aleatorii
  • [NOTA IMPORTANTA]
  • Link Ads Affiliate: Songs - Music


  • SHEET MUSIC SONGS: http://shetm.soup.io


  • Link afiliat: : parfumuri cosmetice si accesorii


  • Parteneri
  • Politicieni
  • Partide politice
  • Abonati-va intr-un cititor

  • Yahoo News - Latest News - Headlines - Politics

  • Political News from Arges

  • blog afiliat

  • I am P I F 1 0 Q 3 T

  • kiosk/iname21 sheet music

  • Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner




    Premierul interimar armean cere ca forţele politice să se aşeze la masa negocierilor pentru soluţionarea crizei



  • FOLLOW TWITTER


    1. Premierul interimar armean cere ca forţele politice să se aşeze la masa negocierilor pentru soluţionarea crizei  PUBLIKA TVFull coverage


    vezi sursa: https://www.publika.md/premierul-interimar-armean-cere-ca-fortele-politice-sa-se-aseze-la-masa-negocierilor-pentru-solutionarea-crizei_3004515.html






  • sheet music today
  • postari recente
  • postari aleatorii
  • [NOTA IMPORTANTA]
  • Link Ads Affiliate: Songs - Music


  • SHEET MUSIC SONGS: http://shetm.soup.io


  • Link afiliat: : parfumuri cosmetice si accesorii


  • Parteneri
  • Politicieni
  • Partide politice
  • Abonati-va intr-un cititor

  • Yahoo News - Latest News - Headlines - Politics

  • Political News from Arges

  • blog afiliat

  • I am P I F 1 0 Q 3 T

  • kiosk/iname21 sheet music

  • Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner




    VEȘTI PROASTE. Lucrările la drumul Botoșani – Tg. Frumos nu încep nici anul acesta



  • FOLLOW TWITTER


  • Despre drumul Botoșani – Tg. Frumos se vorbește de mai bine de un deceniu. Mai mulți miniștri PSD și PNL au venit la Botoșani și au promis reabilitarea acestui drum, aproape toți liderii partidelor politice au vorbit despre acest drum dar el rămâne în continuare într-o stare jalnică. Potrivit omului numărul unu în PSD Botoșani, […]

    Articolul VEȘTI PROASTE. Lucrările la drumul Botoșani – Tg. Frumos nu încep nici anul acesta apare prima dată în Botosani Online.



    vezi sursa: https://btonline.ro/2018/04/27/vesti-proaste-lucrarile-la-drumul-botosani-tg-frumos-nu-incep-nici-anul-acesta/






  • sheet music today
  • postari recente
  • postari aleatorii
  • [NOTA IMPORTANTA]
  • Link Ads Affiliate: Songs - Music


  • SHEET MUSIC SONGS: http://shetm.soup.io


  • Link afiliat: : parfumuri cosmetice si accesorii


  • Parteneri
  • Politicieni
  • Partide politice
  • Abonati-va intr-un cititor

  • Yahoo News - Latest News - Headlines - Politics

  • Political News from Arges

  • blog afiliat

  • I am P I F 1 0 Q 3 T

  • kiosk/iname21 sheet music

  • Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner




    Liberalii îi îngroapă pe pesediști și pe cei de la Apă în plângeri la nivel central pentru că botoșănenii au fost lăsați fără apă



  • FOLLOW TWITTER


  • Liderul PNL Botoșani, senatorul Costel Șoptică, a avut o reacție dură la adresa PSD, a președintelui Consiliului Județean și a societății Nova Apaserv, operatorul de apă al județului. ”Modul în care au gestionat reprezentanţii operatorului de apă, S.C. Nova ApaServ S.A. întreruperea furnizării cu apă în județul Botoșani reprezintă, la scară redusă, exemplul perfect de […]

    Articolul Liberalii îi îngroapă pe pesediști și pe cei de la Apă în plângeri la nivel central pentru că botoșănenii au fost lăsați fără apă apare prima dată în Stiri Botosani.



    vezi sursa: http://www.banulbotosanean.ro/politica/26887-liberalii-ii-ingroapa-pe-pesedisti-si-pe-cei-de-la-apa-in-plangeri-la-nivel-central-pentru-ca-botosanenii-au-fost-lasati-fara-apa/






  • sheet music today
  • postari recente
  • postari aleatorii
  • [NOTA IMPORTANTA]
  • Link Ads Affiliate: Songs - Music


  • SHEET MUSIC SONGS: http://shetm.soup.io


  • Link afiliat: : parfumuri cosmetice si accesorii


  • Parteneri
  • Politicieni
  • Partide politice
  • Abonati-va intr-un cititor

  • Yahoo News - Latest News - Headlines - Politics

  • Political News from Arges

  • blog afiliat

  • I am P I F 1 0 Q 3 T

  • kiosk/iname21 sheet music

  • Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner




    Televiziunile mafiei rosii nu sufla o vorba. Motivare devastatoare a CCR in cazul comisiei lui Dragnea: „Parlamentul incalca separatia puterilor in stat, alesii se substituie procurorilor”



  • FOLLOW TWITTER


  • In motivarea prin care CCR a declarat ca neconstitutionala infiintarea Comisiei de ancheta a activitatii sefului Serviciului de Protectie si Paza (SPP), Lucian Pahontu, judecatorii aduc argumente grave privind modul in care a fost adoptata hotararea de catre majoritatea PSD-ALDE: Parlamentul a incalcat principiul separatiei puterilor in stat si parlamentarii au incercat sa se substituie activitatii procurorilor si judecatorilor.

    CCR a admis, la inceputul lunii aprilie, sesizarile PNL si USR referitoare la infiintarea Comisiei parlamentare de ancheta a activitatii sefului Serviciului de Protectie si Paza (SPP), Lucian Pahontu, ceea ce inseamna ca aceasta Comisie nu poate functiona. Motivarea a fost facuta publica recent, insa Antena 3 si RTV, atat de sensibile teoretic fata de respectarea Constitutiei, nu au suflat o vorba.

    La punctele 91 si 92 din motivare se afirma ca majoritatea a incalcat grav Constitutia, mai exact separatia puterilor in stat, un motiv pentru care Laurei Codruta Kovesi i se cere zilnic violent demisia.

    91. Prin urmare, ancheta parlamentara declansata prin Hotararea Parlamentului Romaniei nr.11/2018 nu vizeaza posibile evenimente sau actiuni care s-au petrecut si care au produs efecte negative, deci nu a fost declansata ca urmare a prezentarii in spatiul public a unor eventuale fapte/abateri care pot fi calificate drept incalcari ale competentelor proprii ale Serviciului de Protectie si Paza si care, daca s-ar dovedi reale, ar afecta imaginea acestei institutii publice, ci se constituie intrun control asupra persoanei domnului Pahontu Lucian-Silvan, efectuat in afara cadrului legal. Asa fiind, Curtea constata ca Hotararea Parlamentului Romaniei nr.11/2018 nu respecta rolul constitutional al comisiilor de ancheta, prevazut de art.64 alin.(4) din Constitutie, asa cum a fost stabilit si dezvoltat in jurisprudenta Curtii Constitutionale, contravenind si prevederilor art.147 alin.(4) din Constitutie referitoare la caracterul general obligatoriu al deciziilor instantei constitutionale.

    92. Pornind de la cele constatate in prealabil, respectiv de la faptul ca Hotararea Parlamentului Romaniei nr.11/2018 atribuie comisiei parlamentare de ancheta competente de control asupra legalitatii activitatii unei persoane, desfasurate in calitatea sa de conducator al unei institutii publice, Curtea retine ca hotararea incalca si principiul separatiei puterilor in stat, consacrat de art.1 alin.(4) din Constitutie, intrucat competentele atribuite apartin, potrivit legii, altor autoritati publice, respectiv Consiliului Suprem de Aparare a Tarii si Presedintelui Romaniei, pe de o parte, si Ministerului Public si instantelor judecatoresti, pe de alta parte.

    La punctul 101 din motivare apare o noua constatare grava: parlamentarii au dorit sa fie si procurori si judecatori in cazul lui Pahontu.

    101. In aceste conditii, obiectivul stabilit de Hotararea Parlamentului Romaniei nr.11/2018, potrivit caruia comisia de ancheta are in competenta „verificarea indeplinirii atributiilor prevazute la art.14 alin.(1) lit.b) din Legea nr.191/1998, cu modificarile si completarile ulterioare, de catre Serviciul de Protectie si Paza, fara a-si depasi atributiile si competentele prevazute la art.1 alin.(1) din aceeasi lege”, se suprapune peste competenta Ministerului Public, respectiv a instantei judecatoresti, care, autorizand activitatea specifica culegerii de informatii, a realizat inclusiv controlul de legalitate sub aspectul respectarii art.1 alin. (1) din Legea nr.191/1998. Consecinta acestei suprapuneri de competente, coroborate cu imprejurarea ca verificarea vizeaza activitati care au parcurs deja procedura de autorizare, este ca ancheta parlamentara se converteste implicit intr-o verificare a insasi actelor emise de aceste autoritati publice, si anume a actului procurorului general al Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie prin care solicita autorizarea activitatilor propuse, respectiv a mandatului emis de judecatorul Inaltei Curti de Casatie si Justitie prin care se autorizeaza activitatea de culegere de informatii.

    Motivarea poate fi citita integral aici.

    In 22 februarie, PNL a atacat la CCR hotararea privind infiintarea acestei comisii, motivand ca obiectivele anchetei intra in competenta CSAT si a presedintelui Romaniei.

    In sesizarea depusa la CCR, PNL a sustinut ca „pentru a respecta rolul constitutional al comisiilor de ancheta, asa cum a fost decelat in jurisprudenta Curtii Constitutionale, hotararea de constituire a comisiei de ancheta ar trebui sa aiba ca obiectiv verificarea unor situatii de fapt, aspecte sau fenomene sociale relevante generate de activitatea unei institutii sau a unor institutii, in niciun caz sa vizeze o persoana”.

    Comisia a fost infiintata la presiunile lui Liviu Dragnea, cere l-a acuzat pe seful SPP de ingerinte in activitatea PSD.

    Iti place aktual24.ro? Urmareste fluxul de stiri aktual24.ro si pe Facebook

    O noua experienta cu AK-24. Descarca aplicatia Aktual24 din App Store pentru iPhone si din Google Play pentru Android.

    Post-ul Televiziunile mafiei rosii nu sufla o vorba. Motivare devastatoare a CCR in cazul comisiei lui Dragnea: „Parlamentul incalca separatia puterilor in stat, alesii se substituie procurorilor” apare prima dată în Aktual24.



    vezi sursa: http://www.aktual24.ro/televiziunile-mafiei-rosii-nu-sufla-o-vorba-motivare-devastatoare-ccr-cazul-comisiei-lui-dragnea-parlamentul-incalca-separatia-puterilor-stat-alesii-se-substituie-procurorilor/






  • sheet music today
  • postari recente
  • postari aleatorii
  • [NOTA IMPORTANTA]
  • Link Ads Affiliate: Songs - Music


  • SHEET MUSIC SONGS: http://shetm.soup.io


  • Link afiliat: : parfumuri cosmetice si accesorii


  • Parteneri
  • Politicieni
  • Partide politice
  • Abonati-va intr-un cititor

  • Yahoo News - Latest News - Headlines - Politics

  • Political News from Arges

  • blog afiliat

  • I am P I F 1 0 Q 3 T

  • kiosk/iname21 sheet music

  • Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner




    New orca calf born in May confirmed to be female...

    news and products in trends see more products about: orca calf News: New orca calf born in May confirmed to be female T...

    Aleator